Новинарска и ПР агенция - Новините от днес

За какво да внимаваме в големите търговски вериги

Често големите търговски вериги започват масирани рекламни кампании под формата на промоции и акции, но при някои търговци се наблюдават нелоялни търговски практики.Много често, когато има промоция тип „до изчерпване на количествата“, когато посетителят дойде в търговския обект, точно тази стока липсва, но му се предлага алтернативна такава. Друг подобен пример за нелоялна практика – търговският обект предлага оферта, че при закупуване над определена сума купувачът ще получи безплатно стоки на по-ниска цена; стигайки на касата обаче се оказва, че „подаръкът“ липсва….

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Generated by Feedzy