Новинарска и ПР агенция - Новините от днес

Lidl се изложи гръмовно с реклама на вино, ухаещо на зъболекарски кабинет с нефтени нотки! После замаза левашки

Нямало лоша реклама ли? Меко казано глуповата такава на червено вино, което се предлага в магазините от голямата верига Lidl, предизвика смях и подигравки в социалните мрежи. Става въпрос за испанското вино Baturrica Тарагона гран резерва, което се препоръчва на ценителите лично от шеф Таньо Шишков.Като основно качество, което трябва да грабне купувача и той веднага да отскочи до магазини и да се снабди с няколко бутилки, от Лидъл изтъкнат аромата на виното….

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Generated by Feedzy