Новинарска и ПР агенция - Новините от днес

Кой трябва да съхранява трудовата книжка – работодателят или служителят и какво да направим, ако я изгубим?

Трудовата книжка е официален удостоверителен документ за вписаните в нея обстоятелства, свързани с трудовата дейност на работника или служителя.При постъпване на работа работникът или служителят е длъжен да представи на работодателя трудовата си книжка.Когато работникът или служителят постъпва за първи път на работа, работодателят е длъжен в срок от 5 дни да го снабди с трудова книжка.Трудовата книжка се съхранява от работника или служителя, който е длъжен да я представя на работодателя при поискване, както и за вписване на нови обстоятелства в нея….

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Generated by Feedzy