Новинарска и ПР агенция - Новините от днес

"Фейсбук" и "Инстаграм" с нови защитни мерки за тийнейджърите

„Фейсбук“ (Facebook) и „Инстаграм“ (Instagram) ще ограничат достъпа на фирмите рекламодатели до личните данни на тийнейджърите, които ползват двете социални мрежи. По този начин компаниите ще бъдат принудени да спазват още правила, когато насочват посланията на рекламите си към потребители в тийнейджърска възраст. Това съобщи технологичната корпорация „Мета“ (Meta), която притежава „Фейсбук“ и „Инстаграм“….

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Generated by Feedzy