Новинарска и ПР агенция - Новините от днес

БГ инфлуенсъри се "продадоха" на политиката: Губят пари от спонсорства и просят в Тик Ток?

В света на социалните мрежи влиятелните лица често променят своите стратегии и съдържание, за да останат актуални и ангажиращи за своята аудитория. Един такъв инфлуенсър е Chefo, който наскоро направи драстична промяна в съдържанието си в YouTube. След години на споделяне на видеоклипове от пътувания и развлекателни такива, Chefo реши да се съсредоточи върху политическите теми.инстаграмНавлизането на Chefo в политиката не беше посрещнато добре от всички негови фенове, тъй като много от тях го свързваха предимно с влоговете му….

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Generated by Feedzy