Новинарска и ПР агенция - Новините от днес

Решено: Клиент може да "задържи" плащането, докато не получи касова бележка.

Клиент може да „задържи“ плащането, докато не получи касова бележка. Това решиха окончателно депутатите на второ четене в Закона за ДДС.Предложението бе направено в пленарната зала от Венко Сабрутев от ПП- ДБ.Първоначално текстовете на финансовото министерство гласяха, че ако клиент не получи фискален бон, може директно да си тръгне от търговския обект. Те обаче бяха отхвърлени от парламентарната комисия по бюджет и финанси с аргумента, че може да се стигне до злоупотреба от страна на клиентите с това им право или до неприятни ситуации в търговския обект….

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Generated by Feedzy